ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY (FORMY WTRYSKOWE, SEKCJA: ODLEWNIA ALUMINIUM)
ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY (FORMY WTRYSKOWE, SEKCJA: ODLEWNIA ALUMINIUM)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- bieżące usuwanie awarii form do wtrysku wysokociśnieniowego aluminium w sekcji odlewni aluminium oraz wspieranie przy usuwaniu awarii form do wtrysku tworzyw
- wykonywanie przeglądów prewencyjnych form
- usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje form
- naprawy, modyfikacje i regeneracje okrojników
Oczekiwania:
- wykształcenie min. zawodowe
- doświadczenie na podobnym stanowisku (branża wtryskowa/odlewnicza)
- znajomość podstaw mechaniki
- znajomość rysunku technicznego
- znajomość budowy i działania form
- pasowanie na tusz
- umiejętność odtworzenia kształtu na podstawie detalu
- umiejętność obsługi maszyn – tokarka i frezarka
- uprawnienia UDT do obsługi suwnicy
- precyzja i systematyczność
- gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym-4 brygadowym
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- możliwość rozwoju zawodowego
- specjalistyczne szkolenia
- karta przedpłacona żywieniowa
- bonus urlopowy
- bonus świąteczny
- nagrodę roczną za wyniki firmy
- dodatkowe świadczenia socjalne
- zorganizowany dojazd do miejsca pracy z kierunków: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Zawiercie, Będzin
Close
EKSPERT DS. PODATKÓW
EKSPERT DS. PODATKÓW
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Tworzenie i aktualizacja procedur w zakresie rozliczeń podatkowych Spółki
- Weryfikacja transakcji pod kątem rozliczeń podatkowych
- Sporządzanie i nadzór nad deklaracjami/informacjami podatkowymi
- Kontakt z doradcami podatkowymi Spółki
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne lub prawnicze)
- 3 lata doświadczenia w firmie doradztwa podatkowego lub min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej międzynarodowej firmie produkcyjnej
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- samodzielność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- umiejętności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dodatkowym atutem będzie znajomość zasad rachunkowości
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- nagrodę roczną za wyniki firmy
- bonus świąteczny
- nagrodę okolicznościową
- kartę paliwową
- ubezpieczenie na życie
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie wyjazdu dzieci na tzw. zieloną szkołę
- możliwość skorzystania z dodatkowych świadczeń socjalnych
- pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w szkoleniach i programach rozwojowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb
- możliwość realizowania wachlarzu szkoleń na dwóch dostępnych platformach szkoleniowych
- możliwość uczestnictwa w konwersacjach językowych
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy dające możliwość wymiany doświadczeń w różnorodnych zespołach
- wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
- program rekomendacji pracowników
Close
MŁODSZY/A KSIĘGOWY/A
MŁODSZY/A KSIĘGOWY/A
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Księgowanie dokumentów i faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Archiwizowanie dokumentacji w sposób kompletny i umożliwiający sprawne dotarcie do poszukiwanych dokumentów
- Sporządzanie zestawień, dokumentów oraz danych na potrzeby wewnętrzne oraz potrzeby instytucji zewnętrznych
- Wsparcie działu księgowości oraz Głównego Księgowego w bieżących zadaniach i procesie zamknięcia miesiąca
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie nauki
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2
- znajomość teoretyczna oraz praktyczna zasad rachunkowości
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- umiejętność analitycznego myślenia
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- możliwość pracy w systemie hybrydowym łączącym pracę stacjonarną i pracę zdalną (3:2)
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
- specjalistyczne szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb
- Możliwość realizowania wachlarzu szkoleń na dwóch dostępnych platformach szkoleniowych
- Możliwość uczestnictwa w konwersacjach językowych
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie wyjazdu dzieci na tzw. zieloną szkołę
- karta przedpłacona żywieniowa
- bonus urlopowy
- bonus świąteczny
- nagrodę roczną za wyniki firmy
Close
AUTOMATYK ZMIANOWY W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU
AUTOMATYK (ZMIANOWY)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń technologicznych
- usuwanie bieżących awarii, dbanie o stan techniczny maszyn
- profilaktyczna konserwacja i utrzymanie ruchu zgodnie z obowiązującymi normami
- wprowadzanie usprawnień programowych i sprzętowych w systemach automatyki maszyn i urządzeń
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy w dziale Utrzymania Ruchu
- gotowość do podjęcia pracy w systemie równoważnym 12 godzinnym (4 brygady) I zmiana 07:00-19:00, II zmiana 19:00-07:00
- znajomość systemów automatyki przemysłowej
- znajomość zagadnień związanych ze sterownikami PLC oraz panelami HMI
- praktyczna znajomość podstaw elektrotechniki, pneumatyki i hydrauliki siłowej
- teoretyczna i praktyczna znajomość rysunku technicznego
- umiejętność czytania schematów
- wykształcenie min. średnie- techniczne
- mile widziane uprawnienia kwalifikacyjne UDT SEP, UDT suwnice
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
- specjalistyczne szkolenia
- możliwość uzyskania uprawnień
- karta przedpłacona żywieniowa
- bonus urlopowy
- bonus świąteczny
- nagrodę roczną za wyniki firmy
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie wyjazdu dzieci na tzw. zieloną szkołę
- możliwość skorzystania z dodatkowych świadczeń socjalnych
- zorganizowany dojazd do miejsca pracy z kierunków: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Zawiercie, Będzin
Close
KIEROWNIK/KIEROWNICZKA SEKCJI LAKIERNI
KIEROWNIK/KIEROWNICZKA SEKCJI LAKIERNI
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- realizacja planów produkcyjnych z zachowaniem wymagań bezpieczeństwa pracy i jakości
- nadzór i zarządzanie procesem produkcyjnym (planowanie produkcji, monitorowanie procesów, optymalizacja i podnoszenie efektywności)
- nadzór i zarządzanie podległym zespołem ok. 120 osób (zatrudnianie, ocena, rozwój pracowników)
- optymalizacja produkcji pod kątem jakości, wydajności oraz kontroli kosztów
- przygotowanie i zarządzanie budżetem sekcji
- ścisła współpraca między wydziałami firmy
- utrzymanie wysokich standardów jakości grupy oraz Klientów z branży Automotive
- raportowanie wskaźników produkcyjnych – przygotowywanie raportów i analiz
Oczekiwania:
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w branży automotive
- co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu obszarem produkcyjnym (doświadczanie związane z lakierowaniem ciekłym będzie dodatkowym atutem)
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem liczącym kilkadziesiąt osób oraz umiejętność jego budowania, rozwijania i motywowania
- doświadczenie w zarządzaniu produkcją, tj. organizacja, wdrażanie koncepcji, raportowanie i nadzór nad procesami przyczyniającymi się do zwiększenia efektywności i jakości działań
- zorientowanie na Lean Manufacturing (m.in. 5S, TPM, SMED, Kaizen, KPI)
- znajomość przepisów Kodeksu Pracy
- wysoko rozwinięte kompetencje managerskie, zdolności przywódcze
- umeiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji w dynamicznym środowisku
- samodzielność, proaktywność
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- nagrodę roczną za wyniki firmy
- bonus świąteczny
- nagrodę okolicznościową
- kartę paliwową
- ubezpieczenie na życie
- prywatną opiekę medyczną dla całej rodziny
- pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w szkoleniach i programach rozwojowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb
- możliwość realizowania wachlarzu szkoleń na dwóch dostępnych platformach szkoleniowych
- konwersacje językowe
- przyjazne i dynamiczne środowisko pracy dające możliwość wymiany doświadczeń w różnorodnych zespołach
- wdrożenie przy wsparciu doświadczonych pracowników
- dofinansowanie wyjazdu dzieci na tzw. zieloną szkołę
Close
„Pracę w Ficosa polecam wszystkim, którzy są konsekwentni w działaniu, nastawieni na osiąganie efektów w pracy, chcą podejmować nowe wyzwania, a zmiany są dla nich nieodłącznym elementem działania nowoczesnej firmy”
Opinia pracownika
Możliwość komentowania została wyłączona.